tisdag!

      choosan:)
aa så idag vare tisdag om man hänger mee lite xp nej men aa skola tråkit spanska prov -.- deeee gick bra om man bortser från den första sidan som jag inte svara på typ överhuvetaget xp men aa sen så massa lektioner och sen iväg till träningen och jävlar jag kom fem i fyra fan va bra jag är omg ;o aa men deee va typ värsta gör va du vill träningen så jag pröva flikis (stavning) aa och de kunde ju gått bättre hahaha men aja de va första gången lite ont i ryggen nu men aja hahah är man cheerleader så får man tåla lite xp aa och så prova jag att vara topp lr mini topp iaf våga inte högre och så körde jag handstående starburst (stavning igen -.-) dee va värsta kul ju ;D men sen så åkte jag hem och så blev de de vanliga hahah xp -.-
hejdå<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0