heaven dosent seem far away

god morgon!
det va nog en av min bra nätter jag sov denna natt, och shit va konstigt jag drömde det går inte att förklara!! :O
men nu ligger jag och drar mig lite ska väl snart upp och in i duschen sen ska jag ju in till stan och äta lunch med min pappa och mamma, och jag frågade vad mamma ville göra idag men det ända hon vill göra är att titta på advents ljusstakar *suck* så vi får väl se vad det blir, inge mer med det!
men jag försöker föreslå att vi ska ta tåget till stockholm och julhandla innan jul då och med sälis såklart hahah ;D
istället för att åka till canariea öarna som vi tänkte men nej det kan ju inte jag jag har ju juluppvisningen den veckan!! -.-
menmen nu ska jag inte babbla så mycket ses senare ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0