i'm back!

hej bloggen!
sorry för inget nytt i bloggen, men igår orkade jag bara inte, öppnade inte ens datorn igår vilket va väldigt underligt ;o
men idag va det ju skola som vanligt sovmorgon på tisdagar! :D
efter skolan va jag hemma hos emmis i typ 2 min sen skulle jag ta bussen till stan och möta upp min pappa vid gripen för jag skulle "undersöka" min hud ;d
efter det lämnade jag lite böcker på biblioteket, vi köpte en bok till mig ("the last song") ^^ :D
så jag ska börja läsa den ikväll, men nu har jag precis kommit in och bytt till munkis för shiiit va kallt det är ute aså jag dör!
och nu ska jag börja med min "hemtenta" det är ett prov i no som vi får göra hemma och ta hjälp av precis vad vi vill! fett med gött, jag fattar inte riktigt meningen med det men det är väl strunt samma så jag skriver väl mer sen :)

Kommentarer
Postat av: johannahallbom

haha okej :D

2010-11-30 @ 18:36:39
URL: http://aldrigbra.blogg.se/
Postat av: johannahallbom

haha okej :D

2010-11-30 @ 18:36:55
URL: http://aldrigbra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0