löshår

japp, nu har jag alltså fixat mitt löshår som kom för ett par dagar sen, det är så gött med långt hår jag har ju haft kort i hela mitt liv typ men inte nu längre, det ändå jag behöver göra nu är att färga mitt hår och klippa upp det lite och sånt men det tänkte jag fixa nu direkt och jag ska färga imorgon med emma så det slutgiltiga resultatet kommer imorgon kväll tror jag i bästa fall.
så nu ska jag fortsätt lite sen ska jag bara slappa med mor min framför tven våran hhaha ;D
typ sveriges sämsta web cam bild men det får duga :)

Kommentarer
Postat av: SOFIE - Följ med mina äventyr!

Halloj! hoppas allt är bra med dig! Spana gärna in min reseblogg där jag skriver om livet i schweiz och andra destinationer :)



Kram Sofie

2010-11-01 @ 19:41:04
URL: http://sofieahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0