natur program

okej jag erkänner, jag suger på att sätta mig och plugga! men vad ska jag göra då det suger och tar bara tid!
men jag har faktiskt fått lite gjort, emma och livia kom till mig runt 5 tror jag och då skulle vi göra klart vårt musik program, men ja vi började där ett tag men sen gick det inte så bra längre haha ^^
vi satt mest och pratade och flamsade runt som vanligt! xd
vid halv 7 typ åkte vi till ica då dom köpte godis och jag köpte ben and jerrys som jag skulle äta med mamma :)
sen drog jag hem utan dom och nu sitter jag med mamma i soffan och kollar på en tyskt naturprogram på tv 2 ;o
men jag måste faktiskt ta tillfället i akt och erkänna att det är jätte bra och jag har aldrig vetat att ryssland och tyskland har så himla vacker natur!
rekomenderar att titta dom filmar massa djur och sånt låter lame jag vet men det är bra ge det en chans ;)
imorgon ska jag till frisan och fixa mitt hår och plugga, ska väl fira pappa också eftersom det är farsdag!
skriver mer då god natt sålänge :D
bild tagen av mig i somras (h)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0