you make me feel like a child

skolan är slut och jag är ledig resten av dagen! gött!
ja vad ska jag säga chill dag, jag älskar den här veckan vi har inga lektioner förutom b-språk och eehm ja det kanske vi inte ska gå in på men det är ju bara så chill haha! :D
vi kollade i alla fall bara på film den andra och sista lektionen så ja chill som sagt!
men nu har jag precis gått hem från skolan och jag hjälpte faktiskt en gammal dam för att hitta vägen till stan haha duktig jag är aså, men nu sitter jag vid disney channel och äter lite mellis ;)
skriver mer senare :)
maria insåg det fina i en systemkamera hahah ;)
dagens outfit + platt hår med fläta det är inte alltid längre ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0