chips

god kväll allihopa!
ja min kväll har iaf varit god.
bion började vid halv 4 men jag kom ihåg det som 4 så jag cyklade som en dåre till amanda vid 15.24
vi skulle följas dit o möta maja där vid kvart över men det gick ju inte så bra för min del xd
men vi han i tid o kollad på toy story 3 i 3D, filmen va faktiskt jätte bra tycker jag :D
sen efter filmen satte vi oss på subway o åt o snakade o flumade som fan typ o vi skulle ju alltid ta allt den svåra vägen på att förklar haha men det är så vi är, vid halv åtta åkte jag iväg o möte emma vid ica där vi köpt chips o dipp o massa dricka som vi ska gotta oss med! :D
men nu ska jag återgå till de konstig heter vi kan ställa till, vi är ju faktiskt ensamma hemma ;D
haha men jag bloggar mer imorgon efter matchen puss så länge :)♥

Kommentarer
Postat av: jenny - ROSEETTENS ♥

imorgon ska jag vara med en kompis :)

tack så mycket sötnos!

2010-09-19 @ 01:44:40
URL: http://roseettens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0