don't close your eyes

tja händer?
själv siter jag o äter o kollar på tv det snakas ju så myk om sveriedemokraterna aså!
det är sjukt, varför röstar man på något så dumt?
men jaja hänt har hänt eller vad säger man xd
idag var det skola inte den bästa dagen, låg i morse o funderade på hur jag skulle göra idag om jag skulle gå till skolan eller inte, jag kunde nämligen knapt prata o hade väldigt ont i halsen, men det slutade med att jag gick till skolan ändå, själva dagen va väl ganska lugn kommer inte på något onormalt just nu bortsett från det som är "vanligt i mitt liv" som kanske inte är så vanligt i andras liv haha aa ni fattar ;)
efter skolan blev det att va med ebba, blev ganska flumm med den flickan :D
hahaha ja det va kul iaf vi kollade på simpson o sen va vi hemma hos mej o va ute med morris sen kollade vi lite mer på tv innan ebba skulle hem
imorgon är det sov morgon, så jag ska lägga mig tidigt o så får jag sova lite extar o bli lite pigg igen :)
men nu tänkte jag tvätta bort sminket o ta det lugt, bloggar mer imorgon puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0