every rose

nu har ja bakat muffins med glasyr :)
jätte gott blev det så nu ska jag o mamma sitta o mysa med det
o så kanske vi ska bestela lite kläder o sånt wiie! :D
resten av dagen ska jag nog spendera framför tven o datorn
o igår skerv jag ju om min galna familja o ja den är väldigt konstig
jag kollade på en film från grekland när vi skulle göra oss iordning för o gå ut på kvällen
hahha det va så kul, det går inte att förklara ingen hitta typ inegnting o alla bråka o va stressade
medans jag satt o mobba alla som gick förbi utanför fönstret! xd
men så kan det vara ibland, men nu ropar mamma, ha det bra puss :)

resultat, gulligt va? ^^

Kommentarer
Postat av: jenny - ROSEETTENS ♥

tack så mkt :)



gud vad söta cupcakes!

2010-09-11 @ 20:31:38
URL: http://roseettens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0