everything you do is not always the best thing but it's the right thing

chenna bloggen!
sitter o kollar på biggest loser just nu, har precis duschat efter träningen :)
sitter oxå o väntar på mat
skolan idag va rätt okej, jag,johanna o emma köpte värsta gulliga klubborna idag! :D
dom va va jätte goda o sötta- kan ta kort på den imorgon- efter skolan va det träning, den va väll ganska okej
körde lite styrka så är lite trött vi byggde o sånt oxå så det va kul :)
o juste jag har bestämt mig att börja strecha på min stretch (stavning?)
började den här träningen o ska göra det nu framöver

dagens outfit

Kommentarer
Postat av: maja

han heter Adam men han har inte varit här så mycke tidigare.

2010-09-21 @ 21:29:22
URL: http://majalinderholm.blogg.se/
Postat av: jenny - ROSEETTENS ♥

jaa det e skit bra! ;D

snygg outfit

2010-09-21 @ 22:32:23
URL: http://roseettens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0