i hate the way you love

börjar med dålig uppdatering idag ;d
men jag har en förklaring, först va det ju skola då på gympan sprang vi 3km! JOBBIT
fast jag o emma gick då men ändå haha ;)
sen va det massa lektioner o shit, juste jag o emma har alltid nåt irritations moment som är så kul som gör att alla vill döda oss typ ;)
jag satt o sa fortsätt simma 20 min i sterk en gång det va ganska jobbit i käkarna efter ett tag hahah ;)
men idag va det att göra typ ett ljud från de fyra hästarna ni vet från hemsidan burkarna som man va inne på när man va liten, hahah det va jätte kul! :D
efter skolan skulle vi sälja men jag va tvungen att åka hem o gå ut med hunden förstå så jag va typ jätte stressad men jag kom till konsum där vi skulle sälja vid typ 4 så satt jag emma o jojjo i vår klass o sålde kakor o bröd till klassresa ni vet ;d
efter ett tag kom nathalia o gjorde oss sälskap o fixa lite kunder åt oss, vi sålde allt ;D
o så klart som alltid så skämde vi ut lite haha xd
men vi åkte hem vid typ 7 så nu har jag ätit o planerar vad jag ska ha imorgon, nu ska jag ta en härlig dusch så bloggar jag mer imorgon, o det kan bli dålig uppdatering då med för jag måste ner till stan efter skolan!!

lite bilder jag tog häromdagen


Kommentarer
Postat av: jenny - ROSEETTENS ♥

härligt med fredag eller hur? :)

2010-09-24 @ 15:13:42
URL: http://roseettens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0