i will always be there

chaaaaaaaaaaa!!
jag är tillbaka från crusaders matchen, den gick jätte bra dom vann ju så klart!
karlstads stolthet sm vinnarna av amrikansk fottbol! :D
gud va alla som va med skrak så det är inte sant jag har typ ingen röst kvar!
jag undrar hur jag ska klara skolan imorgon med min hals! :o
men nu ska jag ta en varm dusch det va ju svin kallt när vi stog där i 2-3 timmar o bara kjol o kortärmad!
sen ska jag sätta på en film o bara ta det lugt resten av min söndag, jag är så trött o mitt huvud håller på att sprängas!
bilder togs o kommer i kväll tror jag lite senare iaf puss så länge :)

Kommentarer
Postat av: jenny - ROSEETTENS ♥

haha gulligt :)

2010-09-19 @ 21:36:25
URL: http://roseettens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0