jag vill ha plommon o päron

tjenna tjenna!

min dag har väl varit relativt bra. började med svenska i typ en halv timme, sen skulle vi ju ta kort till da katalogen,sen vidare till idrotten där det bara var 6 av typ 20 stycken med i hela klassen! xd
hahah vår lärare som även är våran klassföreståndare var ju inte så glad haha xd
men det är vad det är, men sen va det vidare till engelaskan o läxförhör, gick bra tror jag :)
lunch o sen hemkunskap o jag kan ju säga att det var sista gången vi fick välja vilka vi skulle va med!
typ alla sprang runt o kastade mjöl på varandra hahah så jävla kul va det!
sen sista lektionen va matte gick faktist värst bra för mig fan bra jag är! :D
när dagen va slut åkte jag iväg till gm hud o spa o provade lite smink ( kan vissa sen)
kl 17.30 va det spining med mandis, så gött o va igång med det igen! :D
nu har jag äntligen kommit hem från en lång dag, nu har jajg ätit lite o nu ska jag ta mig en dusch puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0