just the way you are

skolan idag va ganska seg!
men första lektoinen va c-språk ganska lätt, haha gjorde typ inge, sen va det bild alltid oseriöst- fick G på mitt bilde prob oxå, hehe bättre än inge- sen va det b-språk oxå lätt jag gjorde klart ett helt kapitel! :D
stolt, sen va det lunch o efter den va det so haha vi fick bestämda platser o jag hamnade brevid hampus, det kommer aldrig bli en tyst lektion med oss nära varandra xd
efter son slutade ju 5 i klasen p.g.a inställd no men själv va man ju kvar o hade 55 min rast o sen sista lektionen va teknik. slutsatsen av den lektionen är att fredrik är farlig! xo
haha man skulle bränna fast nån stål grej o s va man tvungen o va 2 så jag o fredrik va hahah jag brände mej fan på den varma grejen o fatta va varm den är typ 200 grader! xo
hahah men sen blev det att åka hem, nu sitter jag här o ska göra lite gottgott o äta till mellanmål :)
bloggar mer ikväll puss ♥

sexig cam bild jag vet, jag är bäst på dom ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0