like it's forever

förlåt för sämst uppdatering idag!
men jag kom precis hem från älvåker.
skolan idag va väl rätt okej, vi har flyttat no provet till fredag o vi ska ha ett engelska prov på torsdag, men det lugnt det tar vi vettni! :D
efter skolan blev det hem snabbt o gå ut med hunden o sen blev det åka direkt ut till skåre o va med emma :)
ja vad gjorde vi då, det blev att baka chockladbollar o prata om barnminnen eller jag kommer ju såklart inte ihåg nåt från min barndom haha så dom förklarde för mig ^^
sen blev det att käka crabbs eller va fan det hette o stavades!
blev också att åka i bakluckan i bilen o våga håret samt vanligt girl prat :)
vid halv nio tog jag bussen hem den va helt tom förutom 2 st så jag va värsta rädd jag hatar det där, känns som dom ska våldta en eller kidnappa en men det gick ju bra, så nu har jag precis kommer in genom dörren o ska tvätta bort sminket o lägga mig o mysa framför tven med mammis :)
god natt bloggar mer imorgon puss ;*

dagens outfit sorry för suddig bild

oreo!! :D

HAHS pannlampa xd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0