mario på g

hejsan!
hur har dagen varit?
nu sitter jag här med emma o vi ska snart spela mario som jag fick tillbaka från hampus
han lånade spelet från mig för typ en år sen o nu bestemde jag mig att jag ville ha det tillbaka
så det fick jag, dagen i övrigt har väl varit som alla andra, vi hade ett litet matte test på matten sista lektionen
så vi fick sluta 10 i 3 istället för kvart över som alla andra sluta, men det gjorde ju ingen skillnad för jag va ju ändå tvungen att vänta på emma, för vi skulle tillsammans med livia till hampus ( livia skulle med för att jag skulle skjutsa henne till hennes cykel med det blev lite omväg, orkar inte förklara ;o)
haha va flum det va aså!! HAHA xd
men nu ska jag o emma ner o göra chockladbollar hejsan! :D
PS: jag har inga pengar på mobilen så kan inte svara på sms eller så!!

Kommentarer
Postat av: amanda L

hampus ska få för dt där md soppan hahaha;D vi måste komma på nått braxD<3

2010-09-16 @ 18:07:51
URL: http://maandaa.bloggplatsen.se
Postat av: amanda L

hampus måste få för dt där md soppan hahahaa, vi måste komma på nå bra;D(Y)<3

2010-09-16 @ 18:09:45
URL: http://maandaa.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0