min produkter

tänkta bara vissa det jag köpte idag o det jag använder för att hålla min hud i ren.
jag har ju ett väldigt stort hud problem, d.v.s finnar,o jag har haft det ända sen 4:an 5:an ungefär
jag går på ansiktsbehandling en gång i månaden för att göra rent ordentligt!
men hemma har jag använt olika produkter och jag kan väldigt lätt säga att jag har prövat allt!!
allt ifrån clersil, loreal, garnie, black head elemineiling daly scrub  ursäkta stavningen! :$)
sen har jag använd märkes produkter/ riktiga produkter!
o det är det som är det bästa o det jag måste ha, o ja jag har haft pro active oxå.
men det jag anänder nu är detta ( nedanför )

dag.
1. först använder jag den stora grejen i mitten dag o kväll som jag lätt maserar in på huden o sedan sjöler med rikligt med vatten märket på denna är md
2. nästa steg är droppar 2 st! som man duttar ut o smörjer huden med märket är decléor
3. sista steget å dagen är en kräm som man tar av o maserar försiktigt in på huden märket är decléor
kvällen.
1. det första är precis som det första steget på dagen
2. steg 2 är en krm som man duttar på huden o maserar in märket är md
3. o sista steget är en vax liknande kräm som man tar o klickar ut, o den är väldigt seg o gör huden fett för natten

sen har jag oxå detta ( nedanför )


den lila söta grejen där är en mask som räker till 2-3 gånger
o den andra "tuben" är en jätte bra kräm det med som man kan använda vid behov/när man känner för det

detta är det jag tvättar o håller rent med, allt det här är ganska dyrt o ingenting jag rekomenderar för folk som inte har seriösa problem med huden lixom 1 lr 5 finnar är ingenting kan jag säga!

dethär är det sminket jag köpte idag ( nedan )

den här är det bästa mest naturliga smink du kan hitta!
det är bara naturliga fibrer o massa bra o naturliga grejer som får huden att andas, hjälper huden läka o det känns inte som om man har nåt smink alls!
o det här sminket säger dom ska räka upp till ett halv år beroende på hur myk man slösar o sånt.
o jag kan ju bara säga att en sån liten burk som finns där på bilden fast lite störe kostar runt 490 spän!
så man vill ju inte köpa så myk, men jag köpte ett paket typ så jag fick lite minder grejer i ett paket lixom.

men det är dethär jag anväder, jag rekomenderar till alla som har svåra hud problem ännu en gång det knns så myk bättre o gå på ansiktbehandlingar, ja det svider i plånboken men det hjälper så otroligt myk!

Kommentarer
Postat av: jenny - ROSEETTENS ♥

åh gud va kul att du tycker om den ! :D



planer för helgen då?<3

2010-09-09 @ 22:00:49
URL: http://roseettens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0