pictures of you reminde me of what we had

okej nu kan jag slapna av
jag har gjort mina läxor så jag kan dom o så har jagb bakat lite muffins till imorgon o sist men inte minst så har jag sätt på bakljus på min cykel som jag lovade pappa så nu kan alla se min när jag sussar fram i mörkret :)
nu ska jag paka iordning gympakläder för vi ska springa 3 km imorgon -.-
men min dag nu då ;)
det började ju med att syslöjd profilen va på museet från 9 till halv 11 ;o
jag vet vad ni tänker men det va inte så hemskt trodde vi skulle få knala runt där o titta på tvlor men va det inte vi satt o kollade på bilder o så va den en som förklarade hur modet va sen ända bak till 1700-talet ellet nåt, ganska intressant tyckte jag ändå ;)
sen så åkte vi tillbaka till skolan o hade so för vanliga syslöjden som va ha efter profilen va inställd p.g.a. musee grejen o sen va det lunch då o det va havsfisk eller nåt så jag o emma cyklade till mc på vår 40 min långa lunch men vi hann o det såg emma till tro mig haha gud att en så liten person kan ha så myk press i sig, tyckte jag va lite små kul xd
sen va det matte o sista lektionen va svenska i en timme, den issta lektionen kommer aldrig kuna bli seriös för alla är över trött o vill baka hem så det kommer aldrig finnas nån ro i nån då
sen efter skolan så började ju jag o emma baka o vi va på konsum o frågade om vi fick stå där sen hem till mej o va ute med morris sen hem till henne igen o baka o shit så kom jag hem vid 7 tiden nån gång o nu sitter jag här, haha ja nu drog jag min dag i lite mer detalj, men så här vimsigt ( som det ändå va idag ) brukar min dagar se ut ;D

dagens outfit :)

lite bilder från idag, tog typ inga så ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0