tingvalla

tjenna tjenna!
nu är jag tillbaka från friidrottsdagen på tingvalla
det va inte det bästa vädret får jag ju säga o inte det varmaste heller!
men det gick väl ganska bra anntar jag får va nöjd men jag va så jävla när på vg o mvg
jag fick vg på kast med liten boll o jag va 20 cm från att få MVG!!!!! FUCK!
men sen va jag 1 sek från att få VG på 400 m o jag SUGER på lång distans så det sögg som fan är så besviken på mig själv efter det aså!
men annars sprang jag 60m på 9.17 tror jag o det är jag faktiskt jätte nöjd över trodde jag verkligen inte!
o på kula fick jag oxå vg så det gick ju ganska bra ändå men ändå lite surt!
o jag har ju problem med knäna o jag hade ont i halsen på morgonen men jag klarade det ändå
våran klass kom 3:a i staffeten på slutet oxå efter att ha blivit omsprungna av 8e som tappade pinnen men kom ingen efter stark gjort!
sen cyklade jag hem JÄVLA MOTVIND o duschade gött o nu sitter jag med ansiktsmaska o ska klura ut hur jag ska få tag på ebba för jag har inge pengar på mobilen så det kommer inte gå så bra!! :(
men bloggar mer ikväll eller imorgon puss :)

jag vet jag ser cp ut haha


Kommentarer
Postat av: jenny - ROSEETTENS ♥

haha frcäkt med ansiktsmask :)

2010-09-17 @ 15:12:49
URL: http://roseettens.blogg.se/
Postat av: Neha

Bilden påminner mig om att jag skulle testa en ansiktsmask:P

2010-09-18 @ 01:58:41
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0