to far away to say sorry

hur ska jag beskriva detta nu då..?
just nu sitter jag o laddar ner alla program till min nya dator! :D
så igår va ju min födelsedag då som ni förstår :)
det var jätte mysigt, min pappa o bror va borta så jag o mamma körde en lite tjejkväll
som började på salong (ansiktsbehandling) o sen hyrde vi en film o käka lite mat :)
jätte mysigt faktiskt, men idag ska vi fira med tårta o sånt
men först ska jag iväg på träning vid 11 får se om jag orkar o gå på hela, är ganska krasslig ;/
o juste sorry det blev inte förbättring på bloggning men nu när jag har en ny grymt snabb dator då jävlar haha ^^
men bilder o sånt kommer ikväll eller imorgon nu ska jag gå o göra mig iordning
har en bra dag alla! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0