i dont whant to let you go


step one                                                             step two
 and done!

ja det va inte så myk bilder, men lite va det iaf ;)
den sista va dagens outfit oxå
men jag är tillbaka från stan, det blev ett par jeans o en cardigan (y)
just nu sitter jag o tittar på nån cykeltävling på tven (hahah xd)
o fixar lite med bilder o såntdär du vet, ikväll ska jag lägga mig tidigt jag är helt stut körd typ
ska kolla på nån bra film lite senare kanske med lite ben andd jerrys hihih (a)
och på bilderna högst upp ser ni vad jag fick i fördelsedagspresent + dator ansiktsbehandling med produkter o jeans, jätter nöjd litet felicia ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0