vi hänger med

hallå!

ska snart göra mig iordning för sängen
har kollat på idol 2010, jag hejar på finlandsvenskan!! :D
hihih värsta coolt att hon va me, o jag vet hon va inte såå bra men hon kommer ju från det bästa landet så vad gör man tycker jag då ^^
just nu sitter jag o lyssnar på lite gammla klassiker från 60 talet hahah
min pappa lyssnar ju bara på musik från50,60,70 o 80 talet så jag får lite inflytande från honom ;)
jag har kollat lite på bilden oxå, men jag tycker det är meningslöst att rita en blomma som ett prov o öva
på att rita blommer hemma, aså jag menar det är ju inte direkt svårt o jag säger inte atta jag är bra
(jag suger) men ändå jag tycker det är meningslöst höhöh
men nu ska jag gå o kolla om det jag tänkte ha på mig imorgon- på kd katalogen kortet- funkar o så
orkar inte va "fin klädd" det är ju inte så "specielt" direkt ;)


god natt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0