vi vill ha dej tillbaka

hej igen! :)
tänkte bara dra ett snabbt inlägg innan jag stänger av datorn för idag.
emma drog för ett tag sedan så nu har jag ätit o kollat på idol ett tag
nu ska jag ta en dusch o bestäma kläderr till tingvalla idrotts dagen aså som är imorgon -.-
åååååååh det kommer bli så jobbit jag hatar det där!
menmen it has to be done jag funderer på vad det blir för väder o sånt o det är ju inte så myk kläder att välja på lixom jag kan ju inte ha jeans eller så det skulle varit bra annars ;D

det kommer en lite video senare på mig o emma när där vi hade lite kul HAHA!
sjukt kul faktiska ganska lång though (stavning)
ajja puss så länge ♥

lite ego bilder fick det bli, nu ska jag duscha ses :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0