we will rock you

hhej bloggen! :D
har precis kommiet hem från stan så har inte kunnat blogga nåt ;d
träningarna idag gick bra faktiskt körde lite ny teknik o sånt :)
så när jag kom hem så åt jag o gjorde mig iordning på typ en kvart sen fick jag skjuts ner till stan o då va kl 3 så det blev inte så myk tittade omkring men jag fick ändå med mig ett par jeanslegings o en tröja, lite specil tröja kan jag ju säga men den va lite annorlunda oxh det va det jag gillade om den :)
när jag väntade på bussen så kommer det lite olika grupper med aik fans för det är ju aik mot färjestad idag
men iaf dom körde de klassiska ramsorna o så o så kör dom vi är tillbaks grejen för som har ju inte kommit in i elitserien på jätte länge ;o
men så kommer dom o bara vi hatar färjestad o det reagerade jag på färjestad harf ju vunnit serien o varit nästa högst upp sen jag vet inte hur länge haha det va lite kul! ;D
o ja bara så alla vet jag är ett stort och stolt fan av färjestad, jag älskar hockey jag är lixom hockey tjej ;)
men nu måste jag plugga jag har no prov på tisdag puss ♥

dethär köpte jag idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0