were not going to lose!

är lite sterssad just nu, som vanligt typ nuför tiden!
men kom hem från skolan nu, första lektionen va svenska andra va gympa (-.-) o sen va det engelska provet
gick ganska bra tror jag faktiskt :)
sen va det lunch sen skulle vi till sundstagymnsaiet på en föreläsning där dogge doggelito berättade om sitt liv o så
HAHA det va ganska kul i vissa stunder men han va ganska överdriven tycker jag ;)
efter det blev det massa strul med allt jag o emma förvirrade oss såklart xo
men nu är jag hemma o ska iväg på ansiktsbehandling om typ 20 min sen får vi se vad som händer men ska blogga när jag kommer hem efter detta kan förklara lite mer puss hej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0