when i think of you i don't feel so alone

hej bloggen!
sorry för dålig update men jag har inte hunnit
dagen började med sovmorgon till halv 10 :)
första lekrionen va engelska va okej sen va det massa lektioner o shit
lika jobbit som vanligt,a så ajg kommr aldrig klara iegnom den här terminen om jag inte får nåt ov snart eller nåt
men det är ju höst lov om typ 6 veckor så jag får andas ut då!
när jag kom hem var det ingen rast eller ro heller för jag skulle göra mig iordning för träningen
så jag o manda cyklade dit (ja jag cyklade til våxnäs jag vet helt sjukt ;o) o träningen tyckte jag faktiskat va bästa idag helt klart!
o jag har lärt mig gå på händer typ! :D
so happy!
sen földes jag men manda o vicky, när jag kom hem så åt jag o satte mig här
nu ska jag ta mig en dusch o bara sova o ta det lugnt resten av kvällen iannan man gör allt om igen imorgon -.-
aa puss så länge

dagen outfit
t-shirt: new yorker
vit linne: gina
legings: hm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0