you loven me for how i am

så här senderar felicia sina fredagskvällar.
först kommer hon hem från skolan o sitter hemma själv vid datorn eller tven o väntar på att nån ska komma hem
sen på lite senare på kvällen lagar nån mat o så tar hon maten o sätter sig vid idol med sin mamma
som går efter 10 min för hon tycker det är så pinsammt så hon bangar! xd
o sen när det är slut brukar hon titta på nåt radom program som kommer
innan hom blir för trött o går o lägger sig!
kul va!? hahah jag vet
o jag måste filma min familj nån gång så ni får se
min brorsa kommer springandes in i köket när jag o mamma står o lagar mat i kallsonger sherif hatt o låsas pistol från br o jag o mamma bara börja skratta som fan HAHA o så springer han runt så i hela huset med hunden kack i häl!
han såg ut som nån jävla manlig strippa, det va så kul xd
o jag o cc fråga mamma vad hon helst skulle göra av att åka balder ( hon har grymt svårt för sånt + att hon har höjdskräck ) eller gå på idol uttagningen, hon valde balder!?
hahah tänka sig att hon tycker det är så hemskt!
men nu ska jag sluta skriva, nu ska jag sätta på en film o somna till den jag ska upp tidigt till tränignnen imorgn! -.-
HATAR MORGON TRÄNIGNAR!!!!
god natt ♥

hitta web camen o hade lite kul med den hihihi


Kommentarer
Postat av: jenny - ROSEETTENS ♥

Ja nu ligger jag här & kollar på film och käkar godis.



Imorgon ska jag rida & vara med kompisar.

dudå`?<3

2010-09-10 @ 23:54:16
URL: http://roseettens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0