you make me feel...

hejsan!
nu har jag precis kommit hem från kyrkan o "invigningen till konfan 2011"
va väl helt ok, bara 2 naktdelar det är på herrhagen (syftar på upförsbakarna) o att det värkar lite konstigt
o jag trodde ju bara att det skulle vara jag manda o maja i den gruppen men oj va fel jag hade
det va typ victor C, tobias, oskar. hampus, marcus o victor j i samma grupp lixom alla ifrån 6an typ
men det blir nog bra för jag o mamma ska ju finaly åka till new york o jag är ledsen att jag säger det hela tiden men hur skulle jag inte haha (a)
nu ska jag sätta på ett avsnitt av the hills o the city som jag missade tack vare det här ;)
hörs ikväll eller imorgon puss :)


Kommentarer
Postat av: jenny - ROSEETTENS ♥

Okej , konfirmation eller? :/



Ja jordgubbar, ni är saknade!



haft en bra dag annars då?;)

2010-09-12 @ 22:18:34
URL: http://roseettens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0