you make me sick!

jag tror att man inte ska skrika för att få ont i halsen!
det hjälper verkligen!
men skolan idag var rätt chill, på no:n tände vi eld på bensin, jag höll på att skita ner mig aså seriöst! ;(
o på engelskan va det lite flum med ida hahah xd
annars tråkigt, va inte med på gympan tillsammans med typ 10 andra i min klass så har inte den gladaste gympaläraren/klassföreståndaren ;D
menmen det suger sååå hårt, när jag kom hem blev det att dra på pyamasbyxorna o slänga sig i soffan
nu har jag precis varit ute med hunden o ska mysa ner mig med datorn istället :)
o på torsdag ska vi ta kort till karlstadkatalogen! D:
men jag ska ju på sminkprovning oxå så ajg ser ändå framemot torsdagen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0