your eyes makes me happy

hejsan jag vet att ni undrar vart jag har tagit vägen ;D
nej men jag har varit på bergvik med mamma nu sen typ halv 6 :)
det var ju inte det bästa beslutet, eftersom vi bara har en bil nu ( vi väntar på att mammas ny ska komma )
så tog jag o mamma pappas bil o åkte ut, vi möte ju pappa på vägen o frågade om han ville med men han snaka i mobilen då (som han aldrig gör! :o) o vi fick ju inte myk till svar då så vi åkte. men sen när vi kom dit så får jag ett argt samtal från pappa som klagar på att vi gämt fattar beslut utan honom och att han oxå ville till bergvik o grejs vilket han  annars aldrig vill lixo, så mamma ringde upp han igen o fråga om hon skulle hämta han men nej nu passa det inte! :o
gud va konstig o grinnig pappa jag har!
menmen jag köpte ett svart basic linne alltid bra att ha och ett par vantar nu när det börjar bli kallt,sen kollade jag lite på skor o sånt som jag måste köpa oxå, ska väll fixa det snart, men jag måste fortfarande på stan det är lite där jag måste fixa. men det blir inte förän på söndag för imorgon har jag ju träning från 11 till haöv 3 så hela jävla fucking lördagen försvinner!!!
förlåt men jag hatar verkligen det!
men nu ska jag ner o äta middag med mamma o brorsan ha en bra fredag puss :)

haha snygg jag vet!

Kommentarer
Postat av: jenny - ROSEETTENS ♥

ja i helgen så ska jag vara med en kompis imån och på söndag ska jag till Ullared :D

sjdå?

2010-09-24 @ 21:57:27
URL: http://roseettens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0