men det blir bättre

hej!
idag hade vi bara halv skoldag och resten stuidedag, onödigt men gött att sluta kvart i 12 :)
när vi sluta sprang jag och emma runt o vimsa, när vi hade fått ordning på allt tog vi bussen till stan och gick runt och leta prao eftersom lappen ska vara inne imorgon, men som det ser ut just nu så har vi ingenstans att prao (!!)
sen va inne på gina och prova massa byxor, för jag skulle köpet ett par igår men jag fick pengar idag ;)
vid 3 tog vi bussen hem till one and other, nu ska vi fixa lite, sen ska vi dra på spinging klockan kvart i fem :)
hörs senare ♥
dagens inköp

Kommentarer
Postat av: VIKTOR FRISK BLOGG

Jaha, vad roligt att du har följt hela min resa! men den har bara börjat , Kram!

2011-02-21 @ 20:24:19
URL: http://www.viktorfrisk.com
Postat av: ebba

Såg dig i skolan med dom byxorna, fyfan vad snygga!

2011-02-22 @ 15:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0