always a prooo

god morgon!
jag trorjag håller på att bli sjuk! -.-
min mamma och pappa har lämnat mig och min bror ensam i huhset under de närmaste 4 dagarna (tror jag..)
så jag och muppen har ansvaret, går bra ibland men ibalnd kan det skena
idag ska jag iväg på träning, tänkte träna lite själv men om jag blir sjuk kanske jag ska vila istället, senare ikväll ska jag sova över med emma, blir nog pizza käk, sist jag åt pizza va nog i februari eller mars whatever så kanske dags nu!
imorgon tror jag att vi drar till sunne vattenland över dagen om det fixar sig med allt, ska bli så kul! :D '
nu sitter jag och kollar på sim hopps vm och väntar på att nåt ska hända :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0