lång text

tjenna!
har inte bloggat på hela dagen höhö ^^
jag åkte som sagt på picknick med maja och ebba idag vid  runt 1 och först handla med ebba sen mötte vi maja vid sundsta och satt längs älven vid en brygga, jätte mysigt faktiskt! :D
det blev ett dopp också men fy fan va kallt det va hahha!! sen runt 5 åkte jag hem för jag skulle städa och packa, när jag hade gjort det ett tag tröttnade jag och gick ut och tränade med mamma, sen blev det så varmt så vi tog en simmtur i kroppkärrssjön också, nu sitter jag hemma och fått i mig lite mat och kollar på harry potter bakom kulisserna av dödsrelikerna :)
mitt internet är enormt segt just nu så bilderna får nog komma imorgon ;(
juste jag kanske glömde säga, imorgon drar jag till stockholm med fadern för helgen, ska bli kul faktiskt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0