fullt upp 2 juli, redan!??

tja bloggen!
det har varit lite segt med bloggandet på senare tid, men det har varit ganska mycket att göra, som sagt så var jag på konfaläger i veckan måndag till fredag, sjukt kul, och idag va det repetition i kyrkan med allt från början till slut och massa ändringar så jag har ingen aning om vad jag ska göra typ! :(
men det löser sig, efter jag va klar där gick jag ner på stan en snabbis och käkade lunch med mammsen och kollade om jag hittade en klänningen till imorgon, och det gjorde jag + skor!! :D
älskar klänningen så jävla söt!! ni får se den imorgon
nu sitter jag hemma och vänjer mig vid kläckar och käkar jordbuggar och grädde, mumms mumms! :D
nu tänkte jag sätta mig och sy om en klänning jag fick på posten igår, asso fatta att jag hade väntat på den klänningen i ungefär 3-4 månader! :o
seg men kan va..
hahaha anders ramlande så jävla kul!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0