18 juni och vädret är bajSS!!

Tja bloggläsare! Låg uppdatering idag kanske? nej men jag har väl haft en ganska vanlig dag.. Som sagt så sov emma här idag, vi kollad på film och myste igår, runt vad va det 1-2 på natten så tog vi en liten nattvandring eller vad man ska kalla det, vi vaknade runt 12 idag och satt inne vid tv:n och chilis och va allmänt sega och lata till 5 ungefär då tog vi oss upp och ut till emma, på den lilla stunden jag va där lyckades jag tjäna 50 spänn ;D majs one! Sen blev det snabbt hem och äta innan jag drog tillbaka jätte kort, nu är jag hemma och är as trött... brorsan fyller år imorgon så det blir fetta sig med torta och sen ska jag på gladiatorerna med bästa laget också, det är najsss! Hörs mer imorgon pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0