26 juni - rubrikstorka

oj jag har inte bloggat på hela dagen!
jag vaknade av att pappa väckte mig.. typ halv 11 och kände verkligen att jag hade kunat sova den natten, det va så skönt, jag har inte kunnat sova på typ 5 dagar!! :(
så jag vaknade upp med humöret på topp, det blev bara bättre när molnen gav med sig också så det blev solstolen i några timmar innan duschen väntade och jag och mamma drog ner till stan, jag köpte en bok ^^ duktigt jag vet!! :D
men det va snabbt och vid dryg halv 3 va det tillbaka till min ursprungliga plats i solstolen, nu har jag tänkt att försöka se vad jag ska ha med mig till lägret med konfan som är imorgon, skojj jag är ganska taggad faktiskt ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0