ack Värmeland du sköna

ja, jag vet att det är skolavslutning och blablabla, tiden att vara glad eller hur?
men just nu är jag j*vligt irriterad på min familj och på allt!
och spotify premium, är det nån som har det? drar det från ens bank konto eller måste man betala själv???
snälla kan nån förklara det, för mitt konto värkar inte funka det står nåt om att jag har bakn problem..
i alla fall jag har slutat skolan för terminen, det är fett gött, har också hunnit varit hemma och sen iväg och lunchat med päronen också
vill göra nåt ikväll men har inget bestämt tills vidare, får se, jag ska i alla fall iväg och träffa emma om ett tag tror jag :)
så vi får höras lite senare och hoppas att jag har ett lite bättre humör..
klänningen, och redan där va humöret nere



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0