i just can't get enough

ruten förmiddag ute.. aa där vi va, lunchbuffe sög och kosta fucking 200 spän per person, kan jag säga att den inte va värd!! :o
vädret sög och huvudvärken ville bara hem tillsammans med resten av kroppen, men innan vi kom hem åkte vi förbi ica och köpte godis juice och glass, gott!
jag är på så sjukt dåligt humör så jag satt och skratta åt mig själv (jag kanske bröt ihop lite där i hörnet förut..)
men nu finns det bara en sak kvar att göra när man mår såhär: film och godis i ett mörkt och ..... gaaah jag kommer inte ihåg hur stäkt stavas!!!! D:)
bäst jag avslutar detta inlägg, hoppas alla andra har det bra i alla fall puss :D♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0