if you want it you can get it - on one condition

gud vad jag tror jag dör på mikael kors kläningar och färger designat för spring/summer 2011
dom är så roliga och lekfula och kan användas till vardags och på fest mm
efter att ha suttit inne de senaste dagarna i ganska djup depretion har jag haft ganska mycket tid på mig att snaka med mammsen om min framtid och vad jag vill göra med mitt lev, eller ja typ, ni fattar..?
jag har redan nu börjat små kolla lite på gymnasier och college som jag funderar lite på, över arangerad jag vet men jag ttycker att det är jätte kul att bara skurra runt lite på internet
när jag och mamma åker till new york om några veckor kommer vi att ta en tur till endel skolor där och ta reda på lite bra att veta, visst låter det skojj, jag vet omg jag dör! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0