... nu sitter de och kollar på sin favvo stad kd och ....

tjaa
vad händer nu..?
väskan är packad, håret är plattat, jag är taggad och nu sitter jag rastlös i min rosa datastol och vill bara åka iväg!! :DD
jag tjatar men det finns inget annat jag kan göra, kan inte känna mig mer peppad..
imorgon ska vi vara på plats 07.00 och tåget avgår typ halv, sen har vi drygt 7 timmar tåg framför oss innan vå når botten av landet, lördag är det tävling och söndag drar jag hem med mamma och lämnar tjejerna kvar.. ;/
så det kommer bli en kort bloggpaus under helgen men kommer tillbaka på måndag med resultat och bilder i massor, skojj skojj, ha det as gött och önska alla taggade tjejer från karlstad lycka till! :DD ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0