stockholm c blir

hej!
speksaddd dag, konfa halv 9 till 12, svårt att genomlida med förkylningen i hälarna men jag klarade det och när jag kom hem blev det en timme i solstolen sen in i duschen och fixa sig, vid 3 tiden eller så bar det av mot julia och vidare mot stan, där det fick följa med lite grejer hem, vid 6 lämnade jag julia och stan med filip och tog mig till ica och mötte maja, slinger och cyklade hem till mig :)
nu har jag sköljt ur färgen och väntar på att se resultat, maja har dragit sig hemmot och jag ska bara fixa lite inför stockholm imorgon annars blir det sängen ganska tidigt, är döende här!! :o
vi får nog höras på onsdag om vi inte höra innan jag åker eller när jag kommit hem, om inte så puss ha det så bra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0