up up and away

midsommar imorgon, is that really that big of a deal??
alla drar från stan och ensam står lilla felicia med sin extremt traditionslösa familj, och det finns risk för att jag just hittade på ett nytt ord för att beskriva min obeskrlivligt tråkiga familj, men allvarligt varför lämnar alla stan just denna helg? :(
själv kommer jag nog sitta inne hela helgen och rutna framför tv:n och höra min föräldrar skratta åt intärnskämt som ingen egentligen fattar med våra/mammas och pappas kompisar, kul? inte direkt, men same shit different hole
jag har i alla fall tvättat bort sminket och ska krypa till kojs med min varma datorn på magen och en bra film framför nosen, juste jag ska vissa before and after på min shorts men det får blir imorgon, tills dess pussgurka på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0