we're gonna make it you and i

tjennare tjennare!
ja vi fick sluta en timme tidigare, så 11 alltså :)
vid typ halv 9 åkte jag, emma, emelie och johanna ner till marieberskogen och möte klassen
i början va det bara tråkigt, massa moln och allt dött!
men när spöregnet kom blev allt sjukt mycket roligare, alla ställde sig under taket, men trogen singing in the rainare som jag är ställde jag mig i regnet, till slut när jag hade fått med mig några med blev jag ikasstad i sjön som är där, gött hahah, men det va kul för sen kom typ några och badade med kläderna på :D
samt att vi slängde i vår lärare också (y)
nu är vi hemma och duschar och ska fixa oss sen dra till stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0