you shine just like a star

tja!
sliten trött tjej bloggar!
jag ligger hemma och kollar på how i met your mother avsnitt med hunden, mysigt
det blev ingen konfa för mig idag, vilket va sjukt gött för jag orkar inte göra nånting, jag har blivit mer förkyld sen igår, men trotts det va de fett värt ändå, jag hade jätte kul och fick ett extremt skrattanfall där på slutet hahah
men jag fick med mig endel snygga grejjor hem också och det är najjs!
det blev två linnen från topshop och zara sen en jacka som jag hade sett i kd på jc som jag köpte, jätte nöjd :D
men idag ska jag inte göra ett skit, sova och film blir!
så det är det jag är uppdagen med nu vi ses ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0