we're all superstars

hej!
efter jag kom hem igår möte jag emma på stan, vi tog 4:an till bergvik och kollade runt lite i affärer
köpte inget särskillt, mina föräldrar åkte bort över dagen och kom hem idag så jag fick pengar för och köpa mat så det va det ända :)
jag kom hem runt 7 ungefär och bara satte mig vid tv:n hela kvällen, kollade på 101 sätt att åka ur en gameshow
och varning för barnen haha gud va kul det va! men jag börjar verkligen störa mig på jean pierre som bara vill bli känd! men det funkar inte så han är bara med i massa skit överallt -.-
men strunt i det, idag hade ja träning som började 10.00 men jag tänkte hela tiden att den börja 09.00 eller 11.00 så jag blev jätte förvirrad! :(
kom i tid i alla fall, sen stannade jag lite efter för och kolla på jaguars och panther när dom hade genrep
gud va bra ni är tjejer så sjukt stolt!! :O :D
när jag kom hem åt jag snabbt sen gick jag runt sjön med morris och kom precis in, nu ska jag bara dra på min onepiece och kolla på how i met your mother puss ♥
dagens igår och några bilder jag tog när jag va ute




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0