1 maj

Första maj, nu klassas det som vår, känns bra! Solen skiner och jag sitter ute på altanen nyvaken i min nya sparkdräckt från Spanien Nu är jag ut vilad och redo för nya äventyr i mitt sköna kalla land Sverige... När vi skulle hem från spanien tog vi först planet till Barcelona och där va flyget försenat en timme ungefär så istället för att komma till Stockholm 11 på kvällen kom vi fram 1 efter det hade vi en 4 timmars bilkörnig hem också för att jag skulle på träning näst dag! Så jag kom hem ungefär 5 på morgonen och sov ca 4 timmar innan det va dags för en 4 timmars träning i våxnäahallarna men det gick ju ganska bra när jag kom hem gjorde jag mig iordning o möte emma, livia o Maria för en liten grillning hahah allt kan ju gå fel! sen möta jojjo i stan och vidare till marieberg, skojjigt men kallt! Nu har jag iaf fått en 12 timmars sömn och ska se vad som händer idag Hej föresten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0