besviken och bedragen

kollar hockey och har precis upgraderat till premium, gött!

sitter och kollar på hockey, sverige vs kanada med pappa och har precis fyllt i kortnumret till sporify premium
ska bli gött, har kännt mig grymt tom utan mina listor och musik what so ever...
engelska btw, hade intagningsprov till engelska A idag, efter ett 2 timmars prov va jag ganska slut men gick ut därifrån med en huvudvärk men ändå ganska stolt över min insatts, hoppas jag kommer in men chansen är inte stor, hoppas oddsen är på min sida!
imorgon, opration dagsverket och måste villa upp mig för en extrem dag (bara pappa hemma så allt är mycket värre!!!!!!) imorgon blir det klippning också, får se om jag hinner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0