facerape on toast

hemma från herrhagen!
skulle beskriva det som lite ovärt men kul ändå, vi käkade lite och lekte lite lekar som jag är såå glad att jag klarade mig undan utan att skäma ut mig så mycket för jag fatta inte ett skit av vad lekarna handlade om! :o
vägen till kyrkan va ju lite svårare än planerat, jag tänkte ta min mammas cykel för mig kjedja hoppar hela tiden och det är punka, men så blev det inte för min brorsa snodde mammas nyckel så jag fick ta min, men kjedjan hoppade på vägen och det va skit tugnt att cykla så jag fick damp och slängde cykeln på vägen och gick med manda den sista biten :)
så jag fick gå hem hela vägen men manda följde mig hela väg och vi hade en ganska djup disskution... ;)
nu sitter jag och kollar på tv, under mitt lilla utbrot på cykeln så fick jag även till en spark på cykeln och det gjorde ganska ont sen när jag tänkte efter och nu har jag ett lagom stort rött märke på foten ^^
aa det syns inte så jätte bra och där ser det ganska äckligt ut men hahah det är ganska rött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0