kort saknas

hej!
hemma från skolan, sitter och bangar ur för att jag kan inte hitta mitt friskis kort och jag måste ha det nu!!
jag hade det i min träningsväska sen flytta jag det för jag visste att jag skulle ha det idag och nu är det borta!!!
så typiskt mig! -.-
och jag kan inte logga in på hemsidan heller för jag har glömt lösenordet, as bra
skoldagen va väl ganska bra, kännde redan imorse att jag inte orkade nåt så utifrån det rullade dagen på
vi hade inställd hemkunska och 3 timmars rast så jävla tråkigt!
gud va neativ jag va nu, men jag känner lite stress, och jag måste köpa spotify premium också, men om pappsen kan komma hem nån gång så kanske det kan bli av i år
sorry ska sluta, jag skriver senare
in desperate need of a hårfärgning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0