Sammarbete är nyckeln till framgång!

Mitt internet dampar ihjäl och jag dampar sönder!! Men jag är hemma från en jobbig träning men minst sagt stärkande Sen jag kom hem har jag duschat lagat mat och ätit, nu sitter jag i soffan och myser med hunden farmför tv:n Tänkte kolla på examens klänning lite nu men eftersom internet inte vill sammarbeta så går det inte, och det blir inget premium idag heller för tydligen kommer pappa hem vid 10 eller 11 så vi får fixa det imorgon ( eller i helgen ) så då jävlar Gud jag känner att det inte riktigt är min kväll nu asso, men skit samma life goes on, see u tomorrow bitches <3

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Hej :) Nu är vinnaren av den valfri one piecen utsedd. Vinnaren har blivit mailad + länkad i inlägget där ni anmälde er till att täva.. Det hittar ni på KATEGORIER > TÄVLINGAR!! sen är det bara att bläddra tillbaka till inlägget! Tack för att du deltog :)



Nu har jag startat en ny tävling där du kan vinna valfritt märkesplagg/produkt från märken som louis vuitton, ed hardy, gucci, converse osv. Klicka på länken här under för att komma till tävlingen! :

http://vadfanskajagheta.se/2011/may/vinn-valfri-markesproduktplagg.html#comment

2011-05-05 @ 22:33:54
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0